로컬 SEO는 특정 지역에서 비즈니스를 운영하는 기업에게 중요합니다. 로컬 SEO는 사용자가 특정 지역과 관련된 검색을 할 때, 비즈니스가 지역 검색 결과에 나타나도록 최적화하는 과정입니다 누누티비
구글 내 비즈니스(GMB) 최적화: 구글 내 비즈니스(GMB) 목록을 설정하고 정확한 정보를 제공하는 것은 로컬 SEO에서 중요한 부분입니다. 사진과 고객 리뷰를 추가하여 최적화하세요
로컬 인용: 비즈니스가 지역 디렉토리(예: Yelp, Yellow Pages 등) 및 산업 관련 사이트에 목록으로 올라가야 합니다. 사이트 전반에서 이름, 주소, 전화번호(NAP)의 일관성을 유지하는 것이 중요합니다.
로컬 키워드: "서울의 최고의 빵집"과 같은 로컬 키워드를 페이지 콘텐츠에 포함시켜 로컬 검색에서 가시성을 높여야 합니다.
Paris is called the "City of Love" because of its romantic Read this ambiance, famous landmarks, and rich cultural heritage. Paris is known for its museums and architectural landmarks: the Louvre received 8.9 million visitors in 2023, on track for keeping its position as the most-visited art museum in the world. If you're hoping to travel to Paris sometime this year, then it's important to calculate how much your vacation will cost.
Local SEO optimizes a business's online presence to attract local customers through Google Maps, local searches, and directories.export outlook emails It involves optimizing Google Business Profile, local keywords, citations, and getting positive reviews.